2009. október 5., hétfő

Keszeg Ágnes - 2009 október

Magamról

2006-ban végeztem a kolozsvári Képzőművészeti- és Formatervezői Egyetem ruhatervező szakán , 2008-ban ugyanezen egyetem mesteri képzését fejeztem be.

Egy évig gyerekruha tervezőként dolgoztam, közben megjelenik az első általam illusztrált versekötet (Szilágyi Domokos: Lám, egymást érik a csodák), a szentendrei Cerkabella Kiadónál.

Jelenleg illusztrátroként dolgozom, divatillusztrációkat készitek a romániai Elle, a Psychologies és a magyarországi InStyle számára. Több könykiadóval is dolgozom, eddig megjelent illusztrált kötetek: Zalán Tibor Királylányok könyve, Csoóri Sándor Moziba megy a hold (mindkettő a Cerkabella Kiadónál), Anamaria Lembrau Egy homokszem kalandjai (Nemira Kiadó), Zalán Tibor Dani című regénye (Cerkabella Kiadó), előkészületben: Balázs Imre József Hanna-hinta című versekötete (Koinónia Kiadó), Petre Ispirescu válogatott meséi (Nemira Kiadó). Romániai gyereklapok számára is rajzolok, óvodásoknak (a Szivárványnak), kisiskolásoknak (a Napsugárnak, a Cimborának).

2009 májusában a Pozsonyi Pagony Aranyvackor pályázatán fődíjat kapuk Demény Péterrel közös pályamunkánkért. A kiállitás után pedig éppen egy általa írt kötet illusztrálásának fogok.

A mostani kiállitás Balázs Imre József kislányához írt verseinek illusztrációból áll. Inkább képeskőnyv jellegű kötet lesz, nagyon sok a rajz, minden vers külön oldalat kapott. Most még a megjelenés előtt a Zölderdő óvoda gyerekein fogom látni, hogy kicsiknek élvezhetőek-e ezek a rajzok.

http://keszegagnes.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése